Indikátory pro strategie environmentálního vzdělávání

Autoři

  • Jana Dlouhá

DOI:

https://doi.org/10.14712/18023061.118

Abstrakt

Základní principy environmentálního vzdělávání – nové kvality, které tento typ vzdělávání má přinášet – se promítají i do oblasti posuzování způsobu a míry dosažení cílů takto vymezených. Soubory indikátorů, které jsou v současné době projednávány, jsou zaměřeny na proces získávání znalostí, vytváření žádoucích změn v hodnotovém systému a chování; hodnocení s využitím těchto indikátorů má být v souladu s dynamickou povahou hodnocených jevů. To platí i pro oblast evaluace vzdělávací politiky, jež je realizované pomocí tzv. rámcových indikátorů. Zásady tvorby jsou v následujícím textu doloženy příklady z mezinárodní praxe, přičemž jsou kriticky popsány přednosti i potenciální rizika metod a postupů v současnosti používaných.

Stažení

Data o stažení nejsou doposud dostupná.

Stahování

Publikováno

30. 12. 2007

Jak citovat

Dlouhá, J. (2007). Indikátory pro strategie environmentálního vzdělávání. Envigogika, 2(3). https://doi.org/10.14712/18023061.118

Číslo

Sekce

Inspirace

Nejaktuálnější články stejného autora (stejných autorů)

<< < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > >>