Hledání možných cest k uchopení výuky trvale udržitelného rozvoje na technických vysokých školách

Autoři

  • Kristýna Neubergová

DOI:

https://doi.org/10.14712/18023061.138

Abstrakt

Příspěvek je zaměřen na možné způsoby pojetí výuky trvale udržitelného rozvoje na technických vysokých školách. Úvodem jsou v příspěvku diskutovány problémové okruhy související s výukou trvale udržitelného rozvoje na technicky zaměřených vysokých školách. Prvním z nich jsou rozdílné vstupní znalosti, druhým implementace výuky trvalé udržitelnosti do studijních plánů a třetím požadované znalosti finální. V druhé části příspěvku je výuka problematiky udržitelného rozvoje demonstrována na příkladu konkrétní vysoké školy - dopravní fakultě ČVUT. Tato část přináší doporučení, jak studium trvale udržitelného rozvoje do výuky zahrnout, a to od výuky v rámci environmentálních předmětů, předmětů odborných technických až po konečnou integraci v rámci celého studia.

Metriky

Metriky se nahrávají ...

Stahování

Publikováno

30. 09. 2009

Jak citovat

Neubergová, K. (2009). Hledání možných cest k uchopení výuky trvale udržitelného rozvoje na technických vysokých školách. Envigogika, 4(2). https://doi.org/10.14712/18023061.138

Číslo

Sekce

Inspirace