Žákovské portfolio – vhodná forma hodnocení environmentální výchovy

Obsah hlavního článku

Kateřina Jančaříková

Abstrakt

Cílem tohoto článku je propagovat portfoliové hodnocení pro evaluaci průřezového tématu environmentální výchova.

Metriky

Metriky se nahrávají ...

Podrobnosti článku

Jak citovat
Jančaříková, K. (2007). Žákovské portfolio – vhodná forma hodnocení environmentální výchovy. Envigogika, 2(3). https://doi.org/10.14712/18023061.23
Sekce
Recenzované články

Reference

FRANĚK, M. Odcizení přírodě a možnosti environmentální výchovy. Zpravodaj MŽP, 6/2000, 14 -15. Dostupné na .

GARDNER, H. (1993) Multiple Intelligences : The theory in Practise. USA, New Yourk : Basic books. 304s. ISBN 0-465-01822-X.

HRUBÁ, J. K čemu může sloužit žákovské portfolio? Učitelské listy, 2006.Zde citují můj příspěvek na Kulatém stolu : http://www.ucitelske-listy.cz/Ucitelskelisty/Ar.asp?ARI=102653&CAI=2153.

JANČAŘÍKOVÁ, K. Portfoliové hodnocení v domácím vzdělávání. In Metodický portál www.rvp.cz : výběr příspěvků. Praha : VÚP, 2007. 125s. Příspěvek na str. 120-123. ISBN 978-80-87000-09-0. Dostupné na http://www.rvp.cz/clanek/3/969 [Citace 30.10.2006].

JANČAŘÍKOVÁ, K. Role učitele a rodičů při realizaci nekognitivních cílů environmentální výchovy žáků základní školy. In Sborník konference Fórum o premenách školy v 21. storočí, 2008. ISBN 978-80-969146-7-8. (v tisku).

JANČAŘÍKOVÁ, K.; JANČAŘÍK, A. Portfolio assessment of elementary pupils. SEMT ´05 International Symposium Elementary Maths Teaching, UK Praha, ISBN 80-7290-220-2, str. 164-170.

JONGSMA, K. S. (1989) Portfolio assessment. The Reading Teacher, 1989. 43, 264-265.

MOYA, SS.; O'Malley, JM. A Portfolio Assessment Model for ESL. The Journal of Educational Issues of Language Minority Students, v13 p. 13-36, Spring 1994. Dostupné na http://www.ncela.gwu.edu/pubs/jeilms/vol13/portfo13.htm. [Cit. 1.12.2007]

PALMER, J. ; NEAL, P. (1994) The Handbook of Environmental Education. 1th p. 268p. London : Routledge. ISBN 0- 415-09317-7.

SLAVÍK, J. Hodnocení v současné škole. Praha : Portál, 1999. 190s. ISBN 80-7178-262-9.

STENBERG, R. J. Úspěšná inteligence : Jak rozvíjet úspěšnou inteligenci. Praha : Grada Publishing, 2001. 208s. ISBN 80-247-0120-0.

STRAKOVÁ, J. Využití portfolia k hodnocení práce a výsledků žáků - část I. K čemu slouží různé typy portfolií. Praha : Moderní vyučování, 9/2005, str. 6-7.

STRAUSS, A.; CORBIN, J. Basics of Qualitative Research : Techniques and Procedures for Developing Grounded Theory.London, New delhi : Thousand Oaks, 1998. 2nd. ed. 312. ISBN 0-8039-5940-0.

WILKE, RJ. (ed.) (1993) Environmental education : Teacher Resource Handbook : A practical Guide for K – 12 Environmental Education. Thousand Oaks, California : Corwin press, First Printing. ISBN 0-8039-6370-X.

Nejaktuálnější články stejného autora (stejných autorů)

1 2 > >>