Adaptace na změnu klimatu ve školní praxi

Autoři

  • Roman Andres

DOI:

https://doi.org/10.14712/18023061.513

Klíčová slova:

adaptace na klimatickou změnu, profesní rozvoj a etika, projektové vyučování, pojmová mapa, indikátory, logická struktura výukových projektů

Abstrakt

Tento článek se zpočátku zdá být nářkem nad složitostí klimatického a školského systému, ale ve skutečnosti jím není. Autor v něm popisuje logiku stavby výukových projektů zaměřených na adaptaci ke změně klimatu. Nechybí ani ukázky původních uskutečněných projektů, s důrazem na praktickou činnost žáků a realizaci adaptačních opatření v jejich životě. Aneb: problémy ani v životě nevyřešíme hezkou prezentací, nýbrž skutečným činem.

Metriky

Metriky se nahrávají ...

Biografie autora

Roman Andres

ČSOP Vlašim

Reference

Stahování

Publikováno

27. 04. 2016

Jak citovat

Andres, R. (2016). Adaptace na změnu klimatu ve školní praxi. Envigogika, 11(1). https://doi.org/10.14712/18023061.513

Číslo

Sekce

Inspirace

Nejaktuálnější články stejného autora (stejných autorů)

Podobné články

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > >> 

Můžete také začít rozšířené hledání podobnosti pro tento článek.