Adaptace na změnu klimatu ve školní praxi
DOI:
https://doi.org/10.14712/18023061.513Klíčová slova:
adaptace na klimatickou změnu, profesní rozvoj a etika, projektové vyučování, pojmová mapa, indikátory, logická struktura výukových projektůAbstrakt
Tento článek se zpočátku zdá být nářkem nad složitostí klimatického a školského systému, ale ve skutečnosti jím není. Autor v něm popisuje logiku stavby výukových projektů zaměřených na adaptaci ke změně klimatu. Nechybí ani ukázky původních uskutečněných projektů, s důrazem na praktickou činnost žáků a realizaci adaptačních opatření v jejich životě. Aneb: problémy ani v životě nevyřešíme hezkou prezentací, nýbrž skutečným činem.
Metriky
Reference
Stahování
Publikováno
Jak citovat
Číslo
Sekce
Licence
Vydávání časopisu probíhá v souladu s českým právem, zvláště Tiskovým zákonem 46/2000 Sb. a
Autorským zákonem 121/2000 Sb. a také zákony Evropské Unie. V souladu s příslušnými ustanoveními zákona č. 121/2000 Sb., autorský zákon, v platném znění, je držitelem práv k publikovaným textům vždy jejich autor/ka. Časopis má pouze právo užít text ve smyslu jeho rozšíření prostřednictvím své tištěné i elektronické formy s ohledem na ustanovení § 12 odst. 4 písm. b) autorského zákona.