EnviWiki – výuková pomůcka na principu hypertextu
DOI:
https://doi.org/10.14712/18023061.80Klíčová slova:
hypertext, wiki,Abstrakt
Výukové texty, které jsou přístupné v elektronickém prostředí, mají kromě snadné dostupnosti a propojení s jinými informačními zdroji, i přednosti „hermeneutické“. Hypertext, který je základem jejich tvorby, totiž předstvuje nový metodologický nástroj lépe reprezentující fenomenální povahu skutečnosti. Příspěvek hodnotí tuto stránku reálně existující elektronické výukové pomůcky EnviWiki.
Metriky
Reference
ELC (2002): The Environmental Literacy Council, [citováno dne 2006-04-19] Dostupné z WWW: <http://www.enviroliteracy.org>
GHESP (2004) GHESP Toolkit. [citováno dne 2004-02-10] Dostupné z WWW: <http://www.ghesprp.org>
UHLÍŘ, Z. (2000) Hypertext a otazníky nad jeho metodologií. Ikaros [online]. 2000, roč. 4, č. 1 [citováno dne 2006-04-11]. Dostupné z WWW: <http://www.ikaros.cz/node/158>. ISSN 1212-5075.
UNESCO (2002) A Multimedia Teacher Education Programme, Teaching and Learning for a Sustainable Future. [citováno dne 2006-04-19] Dostupné z WWW: <http://www.unesco.org/education/tlsf>
Stahování
Publikováno
Jak citovat
Číslo
Sekce
Licence
Vydávání časopisu probíhá v souladu s českým právem, zvláště Tiskovým zákonem 46/2000 Sb. a
Autorským zákonem 121/2000 Sb. a také zákony Evropské Unie. V souladu s příslušnými ustanoveními zákona č. 121/2000 Sb., autorský zákon, v platném znění, je držitelem práv k publikovaným textům vždy jejich autor/ka. Časopis má pouze právo užít text ve smyslu jeho rozšíření prostřednictvím své tištěné i elektronické formy s ohledem na ustanovení § 12 odst. 4 písm. b) autorského zákona.