Rychlý skok na obsah stránky
Hlavní navigace
Hlavní obsah
Postranní sloupec
Registrace
Přihlášení
Toggle navigation
Aktuální číslo
Archiv čísel
Oznámení
Podrobnosti
O časopise
Redakční tým
Příspěvky
Oznámení o copyrightu
Pravidla otevřeného přístupu
Kontakt
Hledání
Hledání
Vyhledávat v článcích
Pokročilé filtry
Od
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
ledna
února
března
dubna
května
června
července
srpna
září
října
listopadu
prosince
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Do
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
ledna
února
března
dubna
května
června
července
srpna
září
října
listopadu
prosince
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Autoři
Výsledky hledání
Zkušenosti z pilotního ověření výuky kurzů „Environmentální ekonomie a politika pro nespecialisty“
Aleš Lisa, Petr Šauer
DOI:
https://doi.org/10.14712/18023061.130
Metodika týmové spolupráce a tvorby týmů pro vysokoškolské vzdělávání
Jana Dlouhá, Jan Činčera, Kateřina Jančaříková, Hana Scholleová
DOI:
https://doi.org/10.14712/18023061.150
Výuka s využitím případových studií – propojení zkušenosti z regionu odborným know-how
Jana Dlouhá
DOI:
https://doi.org/10.14712/18023061.340
Teoreticko-metodologická reflexe případové studie krajinného projektu Deblínsko
Alois Hynek, Břetislav Svozil, Jakub Trojan, Jan Trávníček
DOI:
https://doi.org/10.14712/18023061.477
Začněme s LETS: Poučení z případové studie (Brno, Czech Republic)
Lukáš Kala, Eva Fraňková, Jan Labohý, Jan Fousek
DOI:
https://doi.org/10.14712/18023061.406
Prostor interdisciplinární výuky na pražských univerzitách
Martin Zahradník
DOI:
https://doi.org/10.14712/18023061.199
Využívání výukových případových studií při výuce environmentální ekonomie a politiky
Petr Šauer, Aleš Lisa
DOI:
https://doi.org/10.14712/18023061.19
Vyhodnocení zaujetí návštěvníků a udržení jejich pozornosti panely přírodní stezky v Národním parku Vysoké Tatry (Slovensko)
Juraj Švajda, Jan Činčera
DOI:
https://doi.org/10.14712/18023061.549
Metodika evaluace programů environmentální výchovy
Jan Činčera
DOI:
https://doi.org/10.14712/18023061.149
Hledání možných cest k uchopení výuky trvale udržitelného rozvoje na technických vysokých školách
Kristýna Neubergová
DOI:
https://doi.org/10.14712/18023061.138
Úvodník
Dana Kapitulčinová
DOI:
https://doi.org/10.14712/18023061.420
Indikátory pro strategie environmentálního vzdělávání
Jana Dlouhá
DOI:
https://doi.org/10.14712/18023061.118
Ekonomie a správa životního prostředí – informace o novém magisterském oboru
Petr Šauer
DOI:
https://doi.org/10.14712/18023061.202
Úvodník 2009/IV/2
Jana Dlouhá
DOI:
https://doi.org/10.14712/18023061.216
1 - 14 z 14 položek
tady je patička