Žákovské portfolio – příhodná forma hodnocení environmentální výchovy

Autoři

  • Kateřina Jančaříková

DOI:

https://doi.org/10.14712/18023061.129

Abstrakt

Příspěvek diskutuje výhody a nevýhody používání žákovského portfolia jeho nástroje pro evaluaci průřezového tématu environmentální výchova. Stručná historie využívání hodnocení na základě portfolia v ČR. Obsah, forma a typy žákovského portfolia. Specifika hodnocení environmentální výchovy. Potenciál zavádění portfolia jako nástroje hodnocení environmentální výchovy. Jde o původní verzi příspěvku.

Stažení

Data o stažení nejsou doposud dostupná.

Stahování

Publikováno

30. 12. 2007

Jak citovat

Jančaříková, K. (2007). Žákovské portfolio – příhodná forma hodnocení environmentální výchovy. Envigogika, 2(3). https://doi.org/10.14712/18023061.129

Číslo

Sekce

Inspirace

Nejaktuálnější články stejného autora (stejných autorů)

1 2 > >>