Zkušenosti s reorientací vzdělávání učitelů k udržitelnému rozvoji

Autoři

  • Jana Dlouhá

DOI:

https://doi.org/10.14712/18023061.466

Klíčová slova:

vzdělávání pro udržitelný rozvoj, vzdělávání učitelů

Abstrakt

V japonském městě Okayama proběhlo ve dnech 14.‑17.11. 2014 osmé zasedání Mezinárodní sítě institucí vzdělávajících učitele (International Network of Teacher Education Institutions, INTEI), která je organizována UNESCO Chair pro reorientaci vzdělávání učitelů k udržitelnosti (UNESCO Chair on Reorienting Teacher Education to Address Sustainability). Setkání hostilo město Okayama a japonská vláda. Témata probíraná v rámci jednání této skupiny se týkala například role VUR ve vzdělávání učitelů, učení se o biodiverzitě, příspěvku VUR ke kvalitnímu vzdělávání atd. Hlavním cílem bylo navrhnout, jakou roli by mohla tato síť (INTEI) hrát v novém Globálním akčním programu (GAP).

Metriky

Metriky se nahrávají ...

Biografie autora

Jana Dlouhá

RNDr. Jana Dlouhá, Ph.D.

Odpovědný redaktor Envigogiky.

Vystudovala obor ochrana životního prostředí (PřF UK) a postgraduálně filozofii výchovy (PedF UK). V současné době působí v Centru pro otázky životního prostředí UK; zabývá se především tvorbou výukových textů a koordinací vzdělávacích programů

Reference

UNITWIN/UNESCO Chair at York University International Network. Reorienting Teacher Education to Address Sustainability, Background Notes. March 22, 2000.

Stahování

Publikováno

30. 11. 2014

Jak citovat

Dlouhá, J. (2014). Zkušenosti s reorientací vzdělávání učitelů k udržitelnému rozvoji. Envigogika, 9(2). https://doi.org/10.14712/18023061.466

Číslo

Sekce

Informace

Nejaktuálnější články stejného autora (stejných autorů)

<< < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > >>